Zwroty i reklamacje
- Sformułowanie „zwrot produktów” oznacza inaczej odstąpienie od umowy;
- Masz prawo zwrócić do nas produkty fizyczne bez podawania jakiegokolwiek powodu w ciągu 30 dni od dnia ich otrzymania;
- Odstąpić od umowy nie możesz, jeśli produkt uległ zniszczeniu lub nosi ślady użytkowania. Uwaga! W przypadku płyty, filmu czy gry nie możesz zwrócić produktu po otwarciu zapieczętowanego opakowania;
- W przypadku reklamacji możesz wybrać czy preferujesz naprawę czy wymianę Produktu lub Treści cyfrowych bez Nośnika na nowe;
- Jeśli Twój produkt posiada kartę gwarancyjną, z reklamacją możesz zwrócić się bezpośrednio do serwisu wskazanego na karcie, co znacznie przyspieszy czas obsługi reklamacji.
Zwróć produkt w kilku krokach:
- Powiadom nas o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia wysyłając do nas odpowiedni formularz na adres [email protected].
- Zwracane produkty wraz z formularzem możesz nadać poprzez złożenie przesyłki z produktem z naklejoną etykietą w oznaczonym punkcie odbioru i nadania Paczki przez spółkę Ruch S.A. z siedzibą w Warszawie, który to wykaz placówek i ich adresów jest dostępny na stronie https://www.paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk/ . Przesyłka odsyłana jest na koszt Merlin Commerce sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.
- Po otrzymaniu od Ciebie zwracanego produktu wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu wpłaconych środków.
- Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności, jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.: na numer konta, za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry. Jeśli opłaciłeś zamówienie przy odbiorze, to zwrot pieniędzy nastąpi na numer rachunku bankowego podanego w formularzu zwrotu.
ZAŁĄCZNIKI:
Formularz odstąpienia od umowyFormularz reklamacji
Po więcej szczegółów dotyczących Zwrotów i reklamacji zapraszamy do Regulaminu serwisu